tirsdag, oktober 16, 2007

Forum Blikktromme utfordrer den feministiske lobbyen

Ring, ring


-Det er Fjordfitte
-(hikst) (hikst) buhu
-Forum Blikktromme, formoder jeg?
-Vi har hørt at du er motstander av likestilling for menn og at du ikke vil at menn skal se seg som kjønnede vesener.
-Jasså.
-Vi har hørt at du mener at menn er sutregutter. Dette er diskriminisasjon mot oss karer og menn.
-Dere har nok misforstått, gutter. Jeg er bare motstander av kjendispratepaneler. Syns det er no dritt. Syns egentlig det kunne vært forbudt.
-Buhu... buhu... buhu... (hikst) Hvordan skal vi få menn til å se seg som kjønn da? Når feministene tråkker på den eneste måten known to man som kan få dette på plass?
-(sukk) Kjendispratepaneler kan ikke gjøre noe for noen. Skjønner dere ikke det?
-Jammen du må være mer positiv. Vi prøver i hvert fall og vi har veldig gode intensjoner. Hvis du er en sann og ekte feminist burde du sette pris på det.
-Det driter jeg i. Det teller ikke. Dere bare forsøpler mediene og samfunnsdebatten.
-Fjordfitte, da! Det kan du virkelig ikke mene. Ingen mennesker er søppel!!
-Kan ikke du bare holde kjeft og ligge død og kastrere deg?
-Drapstrusler også? Nei, nå må jeg legge på, altså. Alt vi menn skal utsettes for når vi utfordrer den totale makta til den feministiske lobbyen.
-Vil du vite hvordan du kan få menn til å se seg som kjønn?
-Ja! Ja! Det er jo det vi jobber mot. Det ville vært fantastisk om vi kunne knekke denne uhyre vanskelige koden. Men det er såpass komplisert at vi antagelig må gjennomføre hundrevis av sosiologiske dybdestudier i vår egen omgangskrets før vi kan komme noen vei.
-Forresten jeg gidder ikke.
-Hva i all verden kan du mene?
-Du er irriterende og åndssvak og jeg gidder ikke å hjelpe deg allikevel. Du kan heller gjennomføre de sosiologiske dybdestudiene dine og skrive masse piss på Kagge Forlag.
-Jammen er det sant at du vet hvordan vi kan få menn til å se seg som kjønn?
-Ja, din dumme ape. Og det er ikke noe vanskelig heller. Det er så latterlig lett.
-Du si det. Please!
-Glem det.
-Vil du si det imorgen, da?
-Kanskje. Hvis du kan clean up your act.
-Du mener at jeg skal være mindre imbesil og fjollete og all over the place?
-Nemlig.
-Jeg skal prøve, Fjordfitte. Jeg lover. Skal lese meg skikkelig opp på kjønnsforskning og nye masteroppgaver i sosiologi.
-Som sagt, du kan heller prøve å holde mer kjeft.
-Ok, snakkes!
-Yada.


Fortsettelse følger

3 kommentarer:

Anonym sa...

Enkelte av fagets mannelige utøvere er ikke alltid så dyktige som de liker å innbille seg.

Lindkvist sa...

Fnis-fnis. Må si det har vært forstyrrende mye støy fra en-eller-annen "Ren søker stygg"-forfatter i det siste. Men jeg har ikke fått med meg det han har sagt. Jeg har holdt på med å bygge skyttergrav. Jeg ække feminist for ikkeno altså.

Anonym sa...

Hm.

Klarte ikke fyren å skjønne at holde kjeft og ligge død er en dressurordre og ikke en drapstrussel?

Trenger han kanskje en collar?

Og for ikke å si, en skikkelig effektiv gag?