tirsdag, mai 08, 2007

Fabian Stangs fantastiske slankedrink!

Er De tjukk, frue? Kommer Deres bollete utseende i veien for politikken De brenner for? Trenger De å lose a few pounds og samtidig gain some confidence? Vel, hvorfor ikke forsøke Fabian Stangs fantastiske slankedrink? Denne drinken kan De raskt og enkelt blande sammen på Deres eget kjøkken, kjære frue. Her er oppskriften:

-1 dl blå curaçao

-noen velassorterte Fabian Stang-sitater, velg blant disse:

-Jeg vil ikke blande meg bort i hvordan Erna ser ut, men alle som er i kontakt med velgerne vet at de diskuterer hennes utseende

-Jeg vil mye heller ha en fyldig Erna enn en som er tjukk i hue

-Poenget er at jeg ønsker henne som Høire-leder i mange år og tror hun kan få det til gjennom et imageløft

-Jeg er overbevist om at vi kan få et løft med henne, hvis vi greier å få frem hennes sjarm

-Personlig har jeg vært usikker på om Erna er riktig person. Men når jeg har sett hennes utvikling og sjarm, så er jeg sikker på at hun kan løfte Høire

-Nå har hun løftet håret litt, og da går det bedre med henne politisk

-1/2 dl mørkebrun morgenurin fra Fabian Stang

-1 ts friskpresset sæd fra Fabian Stang

Ha alle ingrediensene i Deres coctail shaker og rist grasiøst. Hell drinken i et long drink glass og nyt straks.

Gå inn på toalettet. De vil snart kjenne virkningen av Fabian Stangs fantastiske slankedrink, kjære frue! Hele mageinnholdet Deres vil nå komme opp i en frisk sprut og De vil oppleve en virkelig katarsis. De vil nok ikke ha særlig lyst på mat de nærmeste dagene, noe som er svært gunstig med tanke på vekttap.

Nyt Fabian Stangs fantastiske slankedrink jevnlig, kjære frue, og jeg garanterer Dem et hurtig og varig vekttap, samt økt sjarm og et strålende image. Lykke til, kjære frue!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. "Rist grasiøst". Jeg har fått fornyet tro på nytt byråd i Oslo etter at Høyre valgte hr. Stang som kandidat. Han må jo være absolutt alle fordommer mot Høyre i en og samme person. I tillegg er han ikke akkurat medlem av IQ-mafiaen.

Anonym sa...

Er de sitatene virkelig hans?

Herregud, for en idiot.

Stengt sa...

Kjære Fjordfitte,

Det er en ære å få melde at du er tildelt en pris av juryen for Trønder uten Bart's Annual Awards 2007:

http://tronderutenbart.blogspot.com/2007/05/look-to-fjordfitte.html