torsdag, januar 05, 2006

Søknad om drapstrussel



Til den det måtte angå.

Jeg, Fjordfitta, søker med dette om drapstrussel. Som du/dere ser har jeg tegnet Profeten Muhammed som angivelig var Guds sendebud på jord. Jeg veit at dette er veldig krenkende og blasfemisk og at jeg fortjener å dø nå, på grunn av alt det med Gud, den nåderike, den barmhjertige, så vær så snill å send inn så mange drapstrusler du/dere kan. Dere kan også gjerne boikotte meg, sende brev til statsministeren eller dra på turne i Midt-Østen for å spre hat om Fjordfitta og generelt piske opp stemningen.

Til slutt nevner jeg at jeg har mange gode egenskaper.

Med ønske om positivt svar.

Vennlig hilsen
Fjordfitte

Ps. som du/dere ser har jeg lagt vekt på å tegne profeten med haremsbukser i tilfelle han skulle komme til å føde Guds sønn, for det er vel slik at den guttesnabben er litt for fin til å bli født av en vanlig fitte, slik de fleste (alle?) andre barn blir. Dette syns jeg blir et fint homo-erotisk element i søknaden.

Dessuten har jeg gitt profeten lekre jødekrøller som jeg innbiller meg var veldig moderne på den arabiske halvøya på 600-tallet. Håper dette vil add insult to injury.

1 kommentar:

Anonym sa...

Leste denne først nå. Fantastisk morsom!